Sista helgen på lovet. Gör det till en helg att minnas!

Tjo!
Kom precis från en rolig kväll med några vänner. Vi hade skit kul. Det är ändå sista helgen på lovet så gör denna helg till en helg att minnas. Och det gjorde vi! Fy fan va kul det var! Frams till jag trodde jag skulle bli misshandlad.. ska inte gå in på detaljer men jag tog en öl av en kille som blev väldigt väldigt arg.. Jag är hemma nu och mår inte så bra. Jag kom hem och sprang in på toan och spydde.. Jag har skit ont i huvudet och kommer antagligen att vara väldigt bakis imorgon. Aja jag ska iallfall sova nu så hörs imorgon om jag inte sover bort hela dagen..
Pöss
Dricker man får man stå för konsekvenserna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0